Utkast: Aug. 27, 2012












Ååååh visst är kräftskivor mysiga? I lördags vankades det kräftor på min trädgård med massa favoriter och mm så bra det blev. Och gott (hör och häpna!)

Resten utav helgen har bestått av middag med två av universums härligaste brudar, Johanna & Christine. Vår trio går inte att slå, eftersom vi har så himla kul tillsammans. Och för att de är så bra! Och för att  jag äter upp deras mat, kan tilläggas också. Jag tog tåget hem mitt i natten och var så glad och trött på samma gång. Vaknade upp i Hägernäs och trodde serri jag var framme, så jag hoppade ut och sen in igen (znabb tjej jag är) och tåget som var fullproppat måste tyckt jag var lite knasig. Men vad jag har hört så är jag konstig när jag precis vaknat, och framförallt när jag sover.

Mina vänner Sara & Anton hängde jag med under söndagen. Satt i Antons säng med min fina kjol och lyssnade på när de var musikaliska och alldeles grymma ihop på att sjunga och spela gitarr. Jag stod för att spela maraccas, som jag dels inte kan stava till, eller spela. Fail. Sen måste matchen på kvällen nämnas också, eftersom det var min första riktiga match sen skadan i vintras, och det spreds lycka i hela kroppen. Äntligen är jag back on track! Och mer tillbaka än vad jag aldrig trodde jag skulle vara. Hej glad! Hejdå läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0