Utkast: Nov. 14, 2012

Hej alla glada, ledsna, hungriga, sura, förvånade osv osv.
Hoppas ni haft en bra dag, för det har jag! Kirrat två prov, slutat tidigare, käkat muffins med Sarut (som förövrigt ringde precis, aaaaa sjukt!!) och nu ska jag y mi madre äta lite firre. Firre med god sås, favvo. Och ikväll blir det vicci-mys. Åh längtar galet efter henne och hennes sköna humor. Puss på er & hihiheo tack för kommentarerna. Back on track, hell yea! (nörd-kaninen hära)
 
 
Måste bara fråga, är det bara jag som får fett ont i magen när man inte ätit på ett tag??? Varje eftermiddag juuuu :(((( Va inte så förut. Nu ska jag sluta klaga och käka (som sagt). MUMMA!!!
Aaaah fyfan vad gott. Och hej bebba visar hela kittet assåw. Fjorrevarning

Kommentarer
Postat av: Sara

VärlDens finaste

2012-11-23 @ 20:14:47
URL: http://Sarasang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0