Utkast: Sep. 10, 2012



Jag bjöd hem mina härliga klasskamrater på brunch i helgen. Resten utav helgen och veckan som var har jag gått runt i min älskade jeansjacka, läst massor, fikat med vänner, handlat världens finaste skal och blir glad varje gång jag ser det, gjort min första filmläxa, gått prommenader, spelat fotboll och fotbollsmatcher, lagt mig himla tidigt och haft himla mysiga kvällar, köpt chailattepulver på Espressohouse (och dricker det allt för ofta nu hoho) och cyklat som en tok varje dag till tåget. Det har varit en bra vecka och jag gillar på något sätt att det blivit höst.Hejsvejs och på återseende som man säger.

Kommentarer
Postat av: Rått

FIN BLOGG KORVEN!!

/True fakkin reader

Svar: men tackar min rått! du är allt för gullig baby!! TRUE FAKKING BLOGGERRRRR
Ebba Sverke

2012-09-11 @ 20:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0