Utkast: Sep. 1,2012


Jag var i underbara landet Grekland med ma girls Victoria, Jenny & Agnes, även kallade Vicciråtta, Jempaboy och Aggilush! Igår hade vi en reunion på ballen (som Victoria uttrycker det så fint så fint). Åååååh jag längtar tillbaka så mycket att jag spricker! Är så glad att vi åkte dit och att det blev så jävla fett. Fett med bra! Vi är nog en av universums bästa fyro! Och kvällen igår var megamyspysig den med. Bra bättre bäst, helt enkelt. Tyvärr är vi inte lika bruna som i Greece (fakk) men lika heta, right?? Och jag har blivit fan av att göra bilderna lite partyyy. Vet icke varför! Naj men hejdå nu ska jag fortsätta ha mysiskväll med mamsen! Gu vilken bra dag vi har haft, hon och jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0