Utkast: Sep. 26, 2012

 
Idag har det varit friluftsdag och det var...regnigt! Men skoj ändå! Tycker om mina görls och skogen med :))))
Frida har fixat ihop den här videon, och det är hennes pictures här under också. Men jag har själv inga bilder, så man tager vad man hager! Och det var veldigt fräna bilder Frida!
www.lifeisabeautifulwar.blogg.se <--- Fridas blogg som jag nästintill tvingar er till att spana in. Wonderfulla bilder! Och så hittar ni lite foton från igår då jag och klassen hängde på Dramaten och såg på "Den Girige" som var bra men låååång! Hejsvejs /ett megablött svedala
 

Kommentarer
Postat av: Linda Johansson

hej ebbisen!
hihi ååååh va mysigt med vantar! (en fin sak med vintern iallafall, och att mysa under täcket och dricka varm oboy <333) åh vad härligt det där med din vän gustav låter! älskar när man saknar någon lite omedvetet och när man ser personen blir man så glad och saknaden kommer då liksom. Frankfurt? haha aldrig hört talats om! berätta om det! låter asmysigt iallafall hihi :))
Jag tar det lugnt just nu och förbereder för en stressig helg.. ska stå och sälja masssoooor av kläder på stan på något som kallas "knpg style" och hoppas på massor av pengar! ska också på något som kallas "kulturnatten" här i norrköping och har tillsammans med min skola arrangerat en spökvandring på våran skola som folk kommer få gå på och åh, kommer nog bli jättebra! :D Och så ska jag åka och träffa mormor och morfar och mysa lite med deras hundar. Tack så himla mycket för det fina brevet förresten! kramar!! <3

Svar: Hej lindisen! Förlåt för enormt segt svar.. Glömde tyvärr bort det... Varm oboy dricker jag nu <3333 mmmmmm. Gottgottgott! Och hihi ja så är det verkligen med saknade vänner! Frankfurt ligger i Tyskland. Jag var där tillsammans med min Johanna och våra pappor på en weekend, som vi har som tradition varje år! :) Det var jättemysigt och vi gjorde massa turistsaker, gick överallt kändes det som för att se på det man kan se på. Och åt goooood mat. För det mesta, haha. Mums iallafall! Och hotellfrulle <33333 Sen shoppade vi lite och umgicks mest bara och drack latte på starbucks. Så skönt att bara komma iväg från Sverige lite ibland sådär. eller egentligen behöver man inte komma bort från Sverige, utan mest vardagen. Hur mår du? :D
Ebba Sverke

2012-09-27 @ 16:17:49
URL: http://linndajohansson.blogg.se/
Postat av: elin

kul med friluftsdag ;)

Svar: Jaa det var faktiskt kul! jag gillar skogen haha. Men vädret hade kunnat varit bättre! Vad roligt att du har hittat min lilla blogg! :)
Ebba Sverke

2012-09-27 @ 18:11:51
URL: http://www.beriz.blogg.se
Postat av: Linda Johansson

alltså videon är ju typ supermysig! haha förlåt är inne och läser inlägg, fint ju! HOPPAS DU MÅR BRA! och du är bra bra bra du! Miljooooner kramar till dig ebbis! <3

2013-01-23 @ 00:36:58
URL: http://linndajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0