Utkast: Sep. 4, 2012



Lediga dagar, då resten utav Sveriges befolkning sliter och arbetar, eller pluggar, ja det är dessa dagar det är så himla skönt att bara vistas i sängen hela dagen. Vad har jag då gjort denna lediga dag?? CHILLIGRILLAT AS HELLLLL. Och pluggat lite matte, spanska och Film och TV-produktion (skrev ett litet manus till en presentationsfilm jag ska filma imorgon) och sen har jag fotat, lagat pannkisar till lunch, kollat på TV, klappat katten min, läst en bra bok, redigerat bilder, skrivit klart mitt brev till Linda och klippt och klurat på en skjorta. Fint blev dät. Ikväll blir det fotbollsmatch och herre min skapare vad jag är taggad. Ska bli så kul. Och pirrigt, hihi. Hur har ni haft det idag? Inte lika skönt och lugnt som jag va? Har ju inte ens bytt om sen jag vaknade och går fortfarande runt i min stora tshirt och raggsockor. Myspys. Hejsvejs Unga mödrar istället!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0