Utkast: Aug. 17, 2012



Jobb jobb jobb och massa skojigheter efteråt, japp det är min vecka det. Bra har den varit! Och jag är jäkligt trött en fredagkväll som denna-med jobb imorgon med.. Over here ser ni lite bilder från min mysiga eftermiddag + kväll igår, med mina älskade twins! Åååh vad mysigt vi hade det, med muffinsfika, bad och cykeltur i hagaparken (hur jäkla vackert?!?) och "Charlie and the chocolatefactory" som filmmys på kvällen. Bilderna är också tagna från deras bloggar, hihiho. 2 översta-Elliz, den andra är Andreas! Och så vill jag göra lite reklam till två av mina favvobloggar, och tjejer- www.dreas.blogg.se & www.speciella.devote.se (Andrea som gjort den wonderfulla designen också, cred till den bruden!)


Och vad jag mer har haft för mig i veckan är restaurangtrevligheter med la familia och Johan. Och våra middagar går typ inte att slå för att dom är så härliga! Och massvis med shopping har jag unnat mig. En dag med min wife Johanna och skorshopping en dag med mamma. Och friskförkladad har jag blivit också, wehåååj! Fast samtidigt skrämmer det mig lite granna. Fast det går väl över med tiden. Oj juste, nu höll jag på att glömma en sak också, jag har haft restaurangmys en till gång nyligen, och träffat en saknad vän-Matilda handlar detta om! Det var förjäkla bra dag, det med! (och där skrev jag emd, det fick jag ändra)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0