Utkast: Nov. 12, 2012

Igår fyllde min storasyster Emeli år. 29 år! Sjukt vad tiden går fort!! Det var ju farsdag också, det får man inte glömma heheio. Vi gjorde frulle på sängen till min fader (inte han som kallas gud, utan Mange haha). Vi åt också italiensk förrätt och pasta (med skaldjur, amaziiiing) och kollade på bio. Hyptotisören var grym :))) En bra helg har jag haft, och dagen idag var grym. Grym fastän det har varit måndag. Men nu måste jag göra det där ordet som börjar på p och är så uttjatat, både här, i hjärnan och på överallt på internet. Men jag ska ändå göra det nu, för det är ju important :)))))
Garvar också åt mina sköna vänner som kollar igenom gamla härliga Rhodosbilder. Och hej Matilda! PUSS
 
p.s VAD SÄGS OM ATT BÖRJA BLOGGA IGEN?????

Kommentarer
Postat av: Matilda!

mihihi puss nu blev jag glad!! :D <3 mihhi

Svar: Vad härligt gull :) <3
Ebba Sverke

2012-11-12 @ 20:54:11
Postat av: johanna

Äh detta vad fan på tiden!!! Äntligen ett inlägg! Klart du ska blogga för fasiken
/din största stalker

Svar: baby!!! /din största stalker <33333
Ebba Sverke

2012-11-14 @ 16:43:32
URL: http://lokmaestro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0