Utkast: Nov. 17, 2012

Lööördag idag!! Jag började min helg igår med att umgås med Sara och våra två kompisar efter skolan. På kvällen var Sarut och jag på en middag hos Julia på middag med en drös härliga killar i vår skola. Vi hade det så sjukt kul hela kvällen & när jag vaknade var jag fortfarade helt lycklig i kroppen! HAHA lolboll, Kasper & Kasper missade sitt tåg också- så de sov hos mig.
 
Och den där glada, spralliga Ebba har jag varit hela daaaaan. Bakat scones, munkat i sängen min, handlat mat med päronen, fixat lite i rummet och nu pluggar jag. Och det bästa (och anledningen varför jag är ett jävligt glatt spöke på bilden) är för att världens grymmaste kommer hit snart- MODJOJOJOOOO!! Och jag & Gurra ska skypa. Wihoooo!!!
 
 
"Jävlar vad den där bruden tror hon är fett hurtig och gör saker då. Happyface på henne" tänker säkert ni-och actuallt----> jag är jävligt pigg idag, hur nu det är möjligt haha ;p Men jag ska ej hålla på o skryta nu om vad jag gjort idag!!!!!!! promise!!!! HÖHÖ. Nu ska detta vita spöke som älskar choklad gå och fortsätta vara produktiv. Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0