Utkast: Sep. 10, 2012

Vill resa jorden runt och längtar till nästa helg då jag och Johanna åker till Frankfurt, med våra pappor.
Har kryssat för de ställen jag varit  på i världen på min jordglob och påmints om hur bra jag har det, hur mycket roligt jag varit med, Och jag bara längtar till fler resor och minnen att lägga på minnet. Tänk vad man bara vill göra nya saker hela tiden, nya nya nya. Upptäcka nya platser. Samtidigt är jag lycklig nu idag, här där jag är  nu också och det är himla svårt att veta om man skulle bli mer lycklig någon annan stans? Vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Linda Johansson

åh så fint, så härligt att ha en ebba blogg att läsa igen!
puss

Svar: jaa hihi! Puss på dig <3
Ebba Sverke

2012-09-11 @ 10:59:20
URL: http://linndajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0