utkast: Sep. 13, 2012

Ni vet såna där kvällar man bara sitter och hjärnan är så seg och långsam och plugget som egentligen borde gått fort och att kvällen kunde varit bättre? När man är på ett lite lame humör bara? En sån kväll har jag haft och nu velar jag mellan att lägga mig och sova och göra svenskan imorgon, ta en prommenad och plugga igen senare eller börja med svenskatalet nu på direkten. Vilka ilandspromblem assååwwh. Imorgon ska Sara och Anton uppträda i aulan på den klassiska fredagskonserten skolan anordnar var tredje fredag. Som jag längtat till att sitta i de där stolarna och lyssna på lite härlig livemusik. mmmmmm. Nä hörrni, vad jag gjort mer idag? Jag har varit på pedikyr (fy faaaan vad skööööönt de va), åkte ersättningsbuss med Helia och sprang till matten menn kom ändå inspringandes svettig och uppvärmd till nästa lektion som var idrott, 10 min försent. Hörde iallafall att SL ska ha fixat tågen till 16.00 imorgon så jag har tur som slutar 16.10 wehååå. Nä men nu ska jag bestämma mig för vad jag ska göra av den här torsdagskvällen. Hejsvejs! Och pussar och applåder till er som orkade er igenom denna ointressanta text.
Och ni som läste min förra blogg är nog vana med bilder som denna när jag pluggar; högtalarna på och piztecknet!

Kommentarer
Postat av: johanna

hoppas verkligen att du filmade idag!!!!!

2012-09-14 @ 17:10:15
URL: http://lokmaestro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0