Utkast: Sep 16, 2012



Sara och Anton var ju helt fantastiskt brabättrebäst i fredags i aulan och hela publiken stod upp när de hade spelat klart. Fredagen fortsatte bra och jag bara hängde i korridorerna med ett leende på läpparna och längtade efter helg. En fredag i vanlig ordning, helt enkelt. Kramkalas med mina flickor och sen drog jag en springtur till tåget och mötte upp Jossan och Filippa. Vi åt middag i huvudstaden och vandrade runt lite överallt. Köpte färdkost (godis, såklart) på Seven Eleven på vägen hem.

I lördags var det så fint väder att jag blev glad ända ut i fingertopparna. Pluggade i solskenet och drack chailatte och myste runt i raggsockor, och gillar att hösten är här. Tog en joggingrunda och sedan åkte hela familjen in till huvudstaden (igen) och såg på musikalen "Jesus krist superstar" och jävlar vad bra den var! Tacos och skumpa avslutades kvällen med i syster Emelis lägenhet på mysiga söder. Önskar dock jag var myndig så jag skulle kunna hängt med syrrorna ut på krogen sen.
 
Idag (söndag) har jag och Malin jobbat på och haft hundratals smörgåsbeställningar och tyckt att vi borde starta ett fik vi två. Då vill jag sälja chailatte också, för det är så magist gotttttttt. Ikväll kommer det bli en riktig standard-söndag för det blir massa TV-tittande, potatisgratäng till middag (mums) (och kött såklart) (ännu mer mums) och så måste jag räkna matte, plugga matte och skriva svenska. Dags att börja redan nu, njut av fotografierna från helgen och jag önskar jag hade bilder från igårkväll också, men jag glömde kameran.. :p

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack så mycket Ebba! Jag gillar dina bilder också :)

2012-09-17 @ 15:02:10
URL: http://cityandcolor.blogg.se
Postat av: saraaa

ÄLSKARDIG!

2012-09-18 @ 18:57:55
URL: http://sarasang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0