Utkast: Sep. 9, 2012

 
I måndags bakade jag scones (alldeles för mycket för att jag skulle orka äta alla) och spillde ner hela tröjan med marmelad. Jag har varit trött som en jag vet inte vad  när jag kommit hem från skolan, och bara myst runt i min stora Ebba-tshirt och gos-sockorna. Matilda, min saknade och härliga vän, kom över i måndags kväll och vi såg på x-factor tillsammans med en kopp varm choklad. Och såklaaaaart-spelade gitarr. Det var så himla kul att träffa dig igen, Matilda! Resten av veckan kommer bestå av en till fotbollsträning, mellismys med Victoria, matteprov (käre gode gud, låt de gå susen!) och sen på fredag åker jag till Frankfurt med bästisjohanna och våra härliga pappor! Bajs i brallan så kul det kommer bli! Och den stora frågan hela veckan, orkar man åka till gymmet idag? hmmmm ska jag vara duktig och träna knät lite? (det är så irri att sängen är lockande varje eftermiddag och morgon) HA DET FINT KOMPISAR :))))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0